.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ویژگی مهم احمدی نژاد اقتدار در مدیریت است

دبیرکل مجمع اعتدالگرایان ایران گفت: مهمترین نقاط قوت دکتر احمدی نژاد به عنوان رییس دولت نهم داشتن اقتدار در مدیریت، پیگیری برنامه ها، جسور بودن و مردمی بودن هستند.
"ابوذر پورادیب" با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و با بیان اینکه مهمترین خواسته های مردم از دولت نهم رفع مشکلات اقتصادی به خصوص کاهش تورم است، افزود: توجه بانکها به طرحهای اشتغالزایی، رفع مشکل بیکاری، پاسخگویی به مردم، پرهیز از اتخاذ تصمیمات غیرکارشناسی که موجب اختلال در زندگی روزمره مردم می شود و رفع مشکلات مربوط به سهمیه بندی بنزین از دیگر خواسته های مردم است.
به گفته وی، دولت نهم از سفرهای استانی نیت کاملا خیری دارد و این سفرها در راستای توجه بیشتر به استانها و رسیدگی به مشکلات آنها صورت می گیرند.
پورادیب با بیان اینکه حضور دولت در استانها هزینه های زیادی دارد و حضور وزرا و معاونین آنها در استانها در مدت زمان سفر امکان پاسخگویی به مردم را از مدیران استانی می گیرد خاطر نشان کرد: عملا خدمت رسانی براساس آنچه که رییس جمهور در نظر دارد اتفاق نمی افتد. بنابراین بهترین کار این است که دولت به جای سفر به استانها، طرحهای توسعه ای هر استانی را با حضور مدیران همان استان در جلسات هیات دولت در تهران بررسی کند.
وی اضافه کرد: از این طریق هم هزینه های سفرهای استانی کاهش می یابد و هم اینکه در خدمت رسانی و پاسخگویی به مردم خللی ایجاد نمی شود،ضمن اینکه رییس جمهور می تواند همانند روسای جمهور گذشته سفرهای استانی خود با تعداد اندکی از وزراء حفظ کند.
این فعال سیاسی با اشاره به انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری گفت: باتوجه به نارضایتی طیف اصولگرا از احمدی نژاد در اداره کشور، چینش مدیران، تنگ بودن حلقه مشاوران، برخی اقدامات بدون کارشناسی و بی توجهی به هم طیفان خود، بعید به نظر می رسد که او نامزد واحد اصولگرایان در رقابتهای دوره دهم ریاست جمهوری باشد.
دبیرکل مجمع اعتدالگرایان ایران تصریح کرد: اگر وی بتواند رضایت قاطبه اصولگرایان را به دست آورد شاید بتواند رای بیاورد، اما اگر نامزد واحد نباشد امکان رای آوردن وی ضعیف است. در ضمن این نکته را هم نباید از نظر دور داشت که در سیاست هیچ چیز مطلقی وجود ندارد و شاید همان چیزی در دوره دهم اتفاق افتد که در دوره نهم شاهدش بودیم.
این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: دولت نهم از ابتدای فعالیت خود دچار نوعی سرگردانی در برنامه ریزی و فقدان استراتژی در بخشهای مختلف بود. به همین دلیل نمی توان نظر قاطع و روشنی در این زمینه داد. بیشتر رفتارهای دولت در جهت ایجاد مظلونمایی و اقدامات آن هم بیشتر روبنایی بوده تا زیربنایی.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.